Vardag

Hallå!
 
Min säng är ju bara underbar! Alldeles mjuk och skön. Spenderar all min lediga tid den! Eftersom Matilda jobbar hela tiden förutom den timmen vi är och tränar har ju jag inte rikitgt något annat att göra...
Ja, jag har mina nya kompisar, men dom alla tar hand om små barn så dom är inte lediga under dagen.
 
Idag är det onsdag vilket betyder boot camp på georgios. Riktigt kul. Skit jobbigt. Rikitgt svettigt. Men roligt! :D Det är liksom så att man vill dra och träna! Efter att vi tränat drog vi till Shoppers world för att titta på en väska Matilda hittade igår, när vi var där. Nu har vi hängt den på en "hemlig" plats så forhoppningsvis är den kvar på fredag då vi får lön ;)
 
Igår hade barnen extended day at camp, so dom skulle stanna tills typ 8 istället för 3:30. Så då hade Joanna sagt till mig att jag kunde vara ledig. Så i måndagskväll när jag gick och la mig bestämde jag mig för att unna mig en nagelbehandling under tisdagen. Bara det att när jag satte mig i bilen för att skjutsa barnen till camp så säger Justin, nä men jag har inte det. va *svordom* tänkte jag och blev skit sur, jag skulleju vara ledig?? Det slutade med att jag fick hämta justin 3:30 och komma hem med honom, och sen åka till salongen, för då var Joanna hemma. Så jag fick min belöning i alla fall! :) sen jobbade jag en timme till lite senare då Joanna åkte till camp för att se vad Quin gör under dagarna. Efter det åkte jag och Matilda till Shoppers world, för att hänga med "tisdagsgruppen".
 
Ja just måste berätta att jag hade en stor skype dag igår hade många dater planerade.... Det slutade med att jag satt med datorn i knät hela dagen och väntade på folk.... Haahh men no hard feelings! Jag förstår att man glömmer bort, eller bara tänker fel! ;) Hann skypa lite med Malin. Men i alla fall så tröståt jag en (två) kaka/-or på starbucks.... Bara för att.
 
 
Bilder... varför är jag så dålig på att ta/lägga upp bilder? förstår att det är skit tråkigt att bara läsa massa tråkig text!
 
Idag kommer kusinerna över på lite lek. Tanken var ju bada i poolen, men det ser ut som vi får tänka om. Jag har endast ett liiiiitet fönster i mitt rum och vad jag ser just nu så ser det mörkt ut. Vet inte ifall det regnar än. Dom hotade med åska också!
 
Hoppas ni har det bra, ta hand om varandra! :)
 

För övrigt vill jag också bara säga att jag mår bra! :) Ingen hemlängtan längre.
 
Fast åt upp sista rågsiktsikakan med leverpastej idag! :( Lite sorgligt. Mitt godis bor hos Matilda nu förtiden så det kan jag inte heller äta. jobbigt värre, men som sagt jag mår bra! :D Jag är glad!
 
puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0