Puerto Rico

Hela Viksjö? .... Då håller jag mig nog till boxning!
 
 
Nu är det inte ens farligt, ni skulle sett innan vi åkte till PR. Då såg både jag och Matilda ut som rikitga bad-a**! ;)
 
Puerto Rico i bilder!
'
 
Här var jag nu överlycklig över att man kunde liksom klicka i fler bilder än en åt gången. Bara det att nu kan jag inte skriva i mellan bilderna....
 
Så jag får skriva lite här!
 
Första är ju då Matilda på flygplatsen, min hamnade här nere... Hahah
 
Vi hade ju med oss soppor, nudlar, proteinbarer osv. Så när jag öppnade väskan låg det en inspektions lapp i den. Men eftersom vi fick väskan antar jag att dom inte ville prata med oss.
 
Vi hade 2 och en halv timme på flyygplatsen innan Rebeccas och Isabells flyg landade, som tuur var packade Rebecca ner sitt uno spel i min väska, så vi hade iaf något att göra!
 
Stranden. Den ser ju smuttsig ut, men det var bara längre bort där folk inte var, annars var den jätte fin och len :)
 Nu hände något så jag ser inte bilderna längre... men jag skulle precis skriva om ödlan. Den vandrade runt där på poolområdet, ibland dök den ner i poolen, den simmade som ett spjut!
 
Snäckorna hittade jag på stranden :)
 
Utsikten från en altan på hotellet.
 
Dessa brudar var mitt resesällskap!  Matilda, Isabell och Rebecca :)
 
Så här såg stranden ut från solstolen :) Härligt va? :D
 
Snygga jag ;)
 
Stranden
 
Sen så har vi ju den härliga detaljen att man fick dricka när man var 18! :D Så vi tog en drink en kväll :)
 
Ledsen att det blev så konstigt nu! Hoppas ni fattar ändå! :)
 
Fler bilder kommer en annan gång! ;)
 
Puss och god natt

Kommentarer
Postat av: Carro

Mysbilder! Ni verkar ha haft det super, vande sig huden tillslut?:)
Saknar dig här hemma, så gör så att de här närmaste månaderna går fort!!!!!!!!
<3<3<3

2012-07-13 @ 17:08:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0