Operation slå pappa i sprigning, take 1....

Är det så du vill ha det pappa??  Hur gamal är du sa du? 29 och ett halvt? Tror du inte att jag (20år) kan träna upp mig dessa 5 månaderna jag har kvar?  och sedan spöa skiten ur dig?
 
Hur långt vill du springa?
 

För övrigt har jag idag sovit länge, gjort min veckohandling, firat Matildas 300 dags dag, och passat barnen.
 
Barnen och jag hade det skit mysigt. Vi kollade på Harry Potter, åt lite middag och bara hängde. Inget gnäll inge stress, det var bara roligt att vara med dom idag :)
 
Är rätt så trött så nu ska jag lägga mig och titta på antingen ocean's 13 eller legally blonde. Kan inte bestämma mig...
 
God natt!

Kommentarer
Postat av: Pap

Ok, utmaning antagen. Vad sägs om Viksjö runt.

2012-07-09 @ 07:36:30
Postat av: Carro

Du vinner Jossan!! Jag sätter mina pengar på dig;)
<3<3

2012-07-13 @ 17:06:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0