Lördag

God dagens!
 
Idag var det ju en göra-ingenting-dag. Och oj vad jag inte har gjort något idag! Hahah riktigt skönt, men blev väldigt trött på eftermiddagen :p
 
Jag försökte sticka ut och springa idag, det gick väl lite sämre än sämst. Jag trodde seriöst att jag skulle vakna upp liggandes på gatan. Jag kan ju erkänna att jag inte ens sprang min lilla runda. Det var så fuktigt i luften så varje gång jag tog ett djupt andetag fick jag en kallsup, typ. Jobbigt var det ialla fall. Vet inte ifall jag ska skylla på dåligt tränad, förstor frukost/sprang för nära inpå maten eller luftfuktigheten.... Kanske alla.
 
Efter att jag inte hade gjort någontin fram tills 4 kom Matilda och hämtade mig och vi drog till mallet. Där fick jag en ny plånbok och ett linne. Jag har varit inne i Michael Kors butiken en gång förut och sagt att jag inte var nöjd med min plånbok då det var en dragkedja som var seg. Då sa dom det finns inget vi kan göra. Nu idag sa butiks"ägarn" oj då, men här får du en ny. Jaha tack sa jag och blev väldigt glad. Linnet hittade jag på Forever.
 
Efter det drog jag och matilda till matbutiken och hyrde film. Vi valde Abduction, mest för att Taylor Lautner var med i den...Hahah. Det var dock helt okej, lite konstig och man fattade inte så mycket, men helt klart hyrfilms vänlig :)
 
Vi får se vad morgondagen innehåller. Tårtbak står på schemat då det är Matildas 300-dagar-i-usa-dag ;)
 
Tvn är  på här i bakgrunden och dom gör just nu reklam för en ny serie. Beverly Hills nannies och som jag ser framemot den premiären! hahah kan bara tänka mig alla sjuka saker dom ska göra med barnen, hundarna eller huset!!!
 
Vad mer.... Jo Brandon åkte till Australien idag då han ska vara borta 5 månader på en utbytes termin.Häftigt :)
 
Jag ska lägga upp ett inlägg med bilder från Puerto Rico, jag lovar!!! Men asså det är så sjukt tråkigt.... men jag lovar att det är snart :)
 
God natt kära vänner!
 
Pappa, GE FAN I MITT GODIS! Om det inte ligger orört på min säng i jul ska du få se på läskiga saker! Du vet att jag går på kickboxning nu förtiden? ;)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Pap

Tycker det flesta rapporter tyder på att du inte är så vältrand. Jag springer nog ifrån dig, så kickboxa dig trött bara.

2012-07-08 @ 19:48:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0