IKEA kan man alltid lita på! :D

Idag har jag varit på IKEA, med Matilda och Alex :) Och som vanligt levererar IKEA. Idag fick jag en "ny" säng! Längtar tills jag får prova den! Eller ja det är ju inte riktigt en ny säng, men det är en ny bäddmaddrass.
 
 
Jag är som prinsessan på ärten! Sängen är jätte hög nu! haha :)
 
 
För övrigt har jag ju varit riktigt dålig på att blogga på senaste tiden. Har inte riktigt en anledning, har bara inget roligt att skriva om. Inte för att jag riktigt har något roligt att skriva om nu, men kände att ni måste få veta att allt är bra med mig och att mitt vardagliga liv är lika vardagligt som förut! ;)
 
Senaste tiden har jag umgåtts med Alex och Alina, Matilda jobbar hela tiden så vi har varit tvugna att slitas ifrån varandra! :( I fredags kväll åkte jag och Alex och hämtade Emelie, sen drog i och åt middag. Senare kom Anni, Madde, Elina och Matilda. Så satt vi på en uteplats hela kvällen och bara snackade skit! Vet att ni tycker att det är många nya namn. men Madde är ju mina barns kusiners aupair. Hon åker hem i Sept. Anni är kompis med Madde och hon åker hem runt 20:e Aug. Elina är kompis med Anni och Madde, hon åker hem i slutet av Juli (tror jag). Emelie är kompis med alla, hon åker hem i.... wait for it...  NOVEMBER.... Förstår ni vad detta betyder???? Att jag blir inte ensam och övergiven! :D I like it! ;) Sen så har jag ju Alina, men hon bor lite långt bort för att vi ska ses dagligen. Sen så har det kommit en ny tjej som Matilda träffat, som tydligen var trevlig, så henne ska vi försöka träffa i veckan :)
 
Vad mer? Den här veckan jobbar jag ju mer än vad man ska. men jag klagar faktiskt inte, its just the way it is ;) På lördag sitter i på ett flyg till FLORIDA! Härligt! Har ju aldrig riktigt varit på semester med familjen så vet inte vad jag ska förvänta mig, men jag håller tummarna på att det blir bra! :)
 
Malthan, jag köpte ramar till fotona jag fick av dig! Det blev jättefint, måste bara hitta en bra plats att ställa dom på! :)
 
Ja det var en liten update från mig! Hoppas ni alla har det bra i sveariket och att ni inte regnat bort.
 
Puss och kram!!

Kommentarer
Postat av: Malthan

Åhh wiiiii!! Du får sätta dom på en bra plats så att de syns :D det visar att jag tänker på dig, HELA tiden!!! :))) Kul att du fått lite nya homies, så att du håller dig sysselsatt till jul haha :D och FLORIDA?????? asså vafaaan... du reser ju runt som jag vet inte vad! tänk lite extra på mig som jobbar hela sommaren... haha ;)) PUSSSS <3

2012-07-18 @ 10:59:39
Postat av: malthis igen

och BTW, jag gillar titeln på inlägget! hehe man måste ju vara lite stolt över sin arbetsgivare nu haha ;D

2012-07-18 @ 11:00:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0