Honey, I'm home!

God förmiddag!
 
Ja, nu är jag hemma i Wayland igen!
 
Veckan i Florida har varit bra! Inget Miami dock, det var inte så smidigt som jag tänkt mig. Det här med buss och tåg fungerar inte på samma sätt som i Sverige där jag kan ta mig från en dörr i storstan ut till en annan dörr mitt ute i ingemansland... Men jag har planer på att åka tillbaka senare i höst :)
 
Det har självklart varit jobbigt att vara med familjen 24 timmar om dygnet, men det har gått riktigt bra :) Det var en dag då jag stängde in mig i badrummet, då jag inte hade ett eget rum. Jag sov på en bäddsoffa i vardagsrummet/köket, så när barna vakna runt 8 var jag också tvungen att vakna. Också lite jobbigt men helt ok.
 
Kvällen spenderade jag självklart med Matilda! Hahah vi har ju mycket tid att ta igen efter en vecka!! ;)
 
Nu ska jag sova, god natt! :)
 
Har ju så klart inte mycket bilder, men några. Dom kommer snart! ;)
 
 

Kommentarer
Postat av: angie

hahaha piuh, de stod att det inte gick att logga in på din blogg..trodde du hade tagit bort den! men så testa jag igen o då funka det ;) puss på dig <3

2012-07-29 @ 16:55:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0