Hallå!

Jag vet att jag är riktigt dålig på det här med bilder osv. Men idag har jag shoppat! :D Och jag har en bild! :D Hahah
 
 
 Mina nya snygga Zara-shorts! :D
 
Sen så tänkte jag lägga upp mina regnskogs bilder från Puerto Rico! :D
 
Jag gör en sån där mass uppladdnign så jag kan inte skriva något mellan bilderna, bara så ni vet ;)
 
 
Okej orkade ni titta på alla bilder??
 
JA... Jag vet att jag ser ut som VÄRSTA turisten i min I <3 NY tröja... Grejen var att jag började bubbla på bröstet (men från en hemsk bränna i Thailand för några år sen) Så jag behövde något som skyddade bröstet. Detv ar typ det jag kunde hitta i resväskan så därför ser jag ut som en blekturist.... Och ja jag vet också att jag ser  riktigt obekväm ut på sista bilden med Matilda. men jag har aldrig påstått att jag är fotogenisk...
 
Det sista vattenfallet badade vi i :D Det var rikitg häftigt, men vattnet kom ner med en sån kraft, så man kunde inte riktigt andas. Men coolt var det!
 
Helgen spenderade jag med Matilda (vad annars liksom ;)) vi var i Boston med Alex och träffade en ny tjej. Sen hade vi en trevlig trerätters middag, men vitlöksbröd hamburgare OCH bananasplit!!! :D MUMS! Jag var i matheaven i lördags kväll ;) Idag söndag har vi varit i mallet och matbutiken. Sen jobbade jag -.-
 
Det var min helg det :D
 
Hoppas er var bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0