Fredag

Då Matilda har fått jobba från 8 till 7 dessa dagar har ju jag inte riktigt haft något att göra. Igår gick det ju bra för att jag träffade Alina och så. Idag var mindre roligt. Jag hade verkligen bestämt mig för att göra två saker idag, det var att åka till target och sticka ut och springa.
 
Till target kom jag.... Jag införskaffade mig en väckarklocka! :D Så här 12 månader senare....
 
 
En liiiiten en blev det, allt för att hålla kostnade nere ;) Jag hoppas bara att den varnar när batterierna tar slut, annars kan det ju bli jobbigt...
 
Sen så tog jag en nap både för igår och idag, så det blev väl en "powernap" på 2 timmar :)
 
ja som ni redan kanske fattat kom jag ju inte ut på min löpning... Georgio's är  stängt denna vecka, och det var ju inte speciellt mycket träning i puerto rico. Men eftersom beach 2012 redan är här känner jag att whatever. Om jag vill träna så tränar jag ;)
 
När jag hämtade barnen och vi kom hem var mamma pappa ben brandon dana (brandons flickvän) och mormor här.  MEN VET NI!!!  För första gången kände jag mig inte överflödig! Jag Justin Ben Brandon och Brad spenderade eftermiddagen i poolen lekte alla sorters lekar, spelade basket hoppade på trampolinen osv. Det vra riktigt roligt! och sen när jag var trött gjorde jag liksom vad jag kände för, jag kände inte att jag behövde vara med. Quin och Dana var på nagelsalongen större delen av eftermiddagen. Sen var det BBQ till middag, vilket är hamburgare eller hotdogs ;)
 
Imorron blir det en ta-det-lugnt-dag. Lite så här "jag ska inte göra någonting, jag gjorde det igår men blev inte riktigt klar..."
 
Tack och hej! Hoppas ni får en bra helg! :D Och se till att INTE drunkna (stavas det så?) i regnet! ;) Själv kanske jag tar en dag vid poolen :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0