Back to reality!

Kunde ju inte riktigt somna igår, men fick i alla fall någon timmes sömn i natt. Och tro det eller ej  men jag har inte napat idag, eller ja förutom typ 10 min innan jag skulle hämta barnen, men det är ju ingen nap.... :p
 
Sitter här med min skokartong som numera fungerar som godis låda.
(härlig skärpa..)
Har öppnat en påse, men det var inte alls var jag var sugen på. Frågan är nu ska jag öppna en annan eller är det bara inte en godisdag idag? Vet egentligen inte vad jag är sugen på, är trött och har en riktigt ordentlig huvudärk så kanske bara ska sova, men jag ville att det skulle vara en godisdag idag. Nu känner jag att jag pratar i natt mössan, men whatever...
 
Annars idag så höll jag på att försova mig då jag trodde att jag bara stängt av larmet en gång, men på något underligt sätt vaknade jag till och insåg att det var dags att gå upp. Kom upp för att väcka barnen, justin gav mig en stor kram när han insåg att det var jag som väckte honom :D Quin sparkade som vanligt ut mig innan jag ens hunnit säga god morgon, haha.
 
Efter att jag fått i mig lite frukost åkte jag till Rebeccas hus. Dock ingen Rebecca där :( Däremot fanns det en Alina där! :) Vi drog ut på äventyr.. Hahah vi skulle till banken, som ligger i hennes by... Jag kan ju säga att vi kom fram TILL slut, haha en det var roligt! :) Efter det drog vi till Starbucks och sedan hem till henne och satt och pratade. Ytterst trevligt! :)
 
När jag hämtade barnen från camp, var det som vanligt poolen som stod på schemat, förr har det varit skönt att säga till barnen att idag vill jag att ni leker borta, så har jag fått ännu mer ledigt, men det kan jag ju säga hejdå till  -.-
 
Nu ska jag bädda ner mig i sängen, hittade 3 gammla tobleronebitar som får fungera som nattmedicin ikväll!
 
God natt mina kära vänner, hörs imorron! :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Pap

Hittade lite rester av ditt godis i min ryggsäck, måste blivit kvar från våra utflykter i Boston och NY. Är det ok att jag käkar upp det?

2012-07-06 @ 08:00:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0