Angest

Hej!

Jag har san angets. Rebecca och Isabell som jag traffade pa aupair skolan for ett ar sen ar ju nu klara och kommer aka tillbakak till Sverige om nagra veckor nar dom har rest klart har i usa. Det som ar ar att jag typ ocksa tanker att jag ska aka...

Jag vet egentligen inte vad jag tanker for det bara snurrar runt i huvudet. Just nu vill jag hem. Sjukt konstigt att jag sitter i Puerto Rico och sager att jag vill hem. Till vilket hem da? Jag vet att det kommer kannas sa sjukt mycket battre nar jag kommer hem imorron kvall, nar jag far komma hem till mitt rum min sang, min kallare. Far packa upp vaskan och stoppa in det i min garderob.

Men sen vill jag till Sverige, mitt hem, mitt rum min sang. Min familj slakt vanner. Allt ar sa langt borta...

Nu sitter jag och grinar i hotell lobbyn, sa nu far det vara tack och hej!

Imorron bar det av till flygplatsen runt 8:30 sen gar vart plan 15:00... Harlig vantan, men vad gort man inte for att taxin ska bli 15dollar billigare????

Hors snart igen! Puss

Kommentarer
Postat av: angiiiie

<3<3<3<3<3<3

2012-07-04 @ 23:06:20
Postat av: Carro

Gumman då:( känns det bättre nu när du kommit hem till staterna? Men snart kommer du hem till Sverige!! Åh vad jag längtar!!!<3<3

2012-07-05 @ 14:19:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0