Torsdag 5/1-12 Grattis X2, välkommen tillbaka!

Halloj! :D

Klockan är på tok för mycket men jag är så uppspelt så jag vet inte var jag ska ta vägen!!

Dagen har jag spenderat med Rebecca, mycket trevligt! Spenderade sedan eftermiddag med mycket snälla barn! Spenderade sedan kvällen i Matildas säng framför Junior Hockey VM! Grattis Sverige! :D

Grattis även till Johanna nu!! Hon fyller inge mindre än 21 idag (fredag) så nu är det fest! ;) GRATTIS!! :D <3

Och Matilda, välkommen tillbaka än en gång! Har jag sagt det tillräckligt nu?? haha

Under kvällen när jag tittat på hockeyn så hade Johanna tittat på vampire diaries, nya avsnitt!! Och jag hade missat det! Så var ju tvungen att kolla på det NU!!! Så nu är jag så uppspelt och kan inte sova för 5 öre! Om jag la huvudet på kudde skulle jag ju tvär somna men vägen dit är så lång :p

Pappa, det är ju faktiskt mycket roligare att läsa samtidigt som man tränar, och du vet jag är tjej så jag kan göra två saker samtidigt! ;)

Imorron blir det svenskaträff och kladdkakebak! :D

God natt allihopa! Eller ja, God morgon för er! Pappa hann inte ens läsa detta innan han gick till jobbet...

Ses!!

Kommentarer
Postat av: mamma

God morgon! Visst är fet fantastiskt att Sverige tog guldet! Har det en bra match?

2012-01-06 @ 06:51:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0