Torsdag 26/1-12, I'm back.

Hejsan!

Ja nu är jag typ tillbaka. Har inte haft lust att göra någonting de senaste dagarna. Brukar ju alltid skriva i bloggen på kvällen innan jag lägger mig, men mån, tis och ons slutade jag mellan 9-9:30. Efter det var jag bara så irriterad och trött så jag ville inte skriva. tt
Det är egentligen inte så mycket bättre idag, men tänkte att det var dags nu.

Som sagt de senaste dagarna har jag jobbat länge och mycket. Det är inte så jävla roligt längre. Men jag vill inte tillbaka till Sverige. Jag vill inte bli vuxen. Fan alltså...
I helgen hoppas jag att vi hittar på något roligt. Känner att jag behöver det. Vad hände med entusiasmen man hade när man kom hit? Varannan helg skulle man åka på lång resa. Ja eller hur? -.-

Skit samma. Orkar inte mer just nu. 

Hade en trevlig frukost med Rebecca idag. Vi åkte sedan och fixade våra naglar! Efter det åkte jag till Matilda för att stötta henne då hon såg de tre sista avsnitten av vänner. Hahah det är riktigt bra! :) 
Vad mer? I tisdags träffade jag och Rebecca en ny tjej, som kom förra veckan. Vi åkte och hämtade henne då hon inte vet något om området hon bor i. ASSÅ HENNES HUS??????!!!!! Det var ett SLOTT!!!! Holy makaroni asså!
Jag tycker mitt är stort (eller tyckte iaf, nu är det ju mitt hus, inte så mycket mer med det), men hennes! Asså det var insane! Jag kan ju säga att efter detta år kommer ju inte villorna på lidingö, i täby, danderyd och någonting till jag inte kommer på namnet på INTE imponera på mig! HAHAH kommer jag säga...

Ja det är det som hänt. Jag och Matilda har inte varit ifrån varandra mer än typ 18 timmar i sträck sen julveckan.... Hahah men vem klagar? <3<3


Hoppas ni alla har det bra i Sverige! <3<3









Tråkig sak.


När man sa hejdå till alla i sommras innan man åkte var det ju en risk att det var den sista gången man såg denna person. Nu har det blivit så för mig. Igår kom ett samtal ingen vill ha när man är på andra sidan jorden. Långt ifrån ens familj. Mormor och morfar tog ett snabbt beslut att återvända till Sverige. Jag skulle gärna knäppa med fingrarna och bara få vara tillbaka i Sverige för ett kort tag. Men här är jag.
Det var inte jätte oväntat att detta skulle hända, men det spelar ju ingen roll. Det är jobbigt och sorgligt ändå. 
Vila i fred.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vadå nu förstår jag ingenting? Mormor och morfar återvända till Sverige = vila i frid? :/ nu får du höra av dig fort för förklaring! Älskar och saknar dig vännen, finns alltid här när du än väljer att komma tillbaka!

2012-01-27 @ 09:02:15
Postat av: Anonym

//mathilda

2012-01-27 @ 09:02:46
Postat av: Malin

Vad har hänt?? :O :O Skrutt! kom tillbaka när du är redo för det! allt måste ju kännas bra och på dina villkor! Saknar och tänker på dig!! <3<3

2012-01-27 @ 09:18:20
Postat av: angiiiie

det är jobbigt att höra att något har hänt och att inte kunna va där och ge sitt stöd..önskar också jag kunde knäppa med fingrarna, så jag kunde va där o ge dig en stor kram! puss<3

2012-01-27 @ 10:12:19
Postat av: Mamma

Det var min gamla morbror (mosters man) som gick bort i veckan. Han blev hastigt sjuk och gick bort 88 år gammal, så man kan säga att det var dags. Josefine sörjer att hon inte får vara med i allt som händer nu runt honom och hans fru, Moster Ulla.

2012-01-27 @ 19:59:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0