Torsdag 19/1-12

Hallå i stugorna!

Idag har jag hunnit sova, skypa med Angelika, tränat med Matilda, ätit lunch med Matilda, skypa med mamma, spelat basket med Justin och kokat pasta till middag. Hahah händelserik dag, eller vad? ;)

En MYCKET GOD nyhet har jag! :D Flygbiljetter för mamma pappa och Jonas är bokade och klara! :D Yeey!

Förstår inte varför jag inte skriver så mycket längre! Vad skrev jag om förut liksom? Jag antar att jag inte har något roligt att skriva om!

Hoppas ni alla mår bra där hemma! :) Jag mår bra ;)

<3<3<3

Visst är förbättringnen här nedanför märkbar? :p Jag känner mig mycket böjligare sen förra gången ;)

Tack Angelika för en mycket fin kommentar! :)


Kommentarer
Postat av: angiiiie

åhåååå kommer din familj dit!? va KUL :D när då hur länge?? Får dom bo i samma hus eller tar dom in på hotell? hahha massa frågor :P

Och jaaa kolla, du ser redan smidigare ut på bild nummer 2 ;) om du fortsätter så här så kommer bild 10 va på när du nuddar huvudet med fötterna :P <3

2012-01-20 @ 11:58:04
Postat av: Malin

När kommer dom??? :D Stannar dom länge?? :) Skype imorron ses då ;) <3

2012-01-20 @ 21:49:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0