Torsdag 12/1-12 Orkar inte!

Efter att ha försökt logga in här på blogg.se typ femtioelva gånger har jag nu bestämt mig för ett väldigt kort inlägg!

Idag har jag ju barnen hela natten. mamman har fortfarande inte berättat för mig att hon ska bort, hon har inte heller berättat vart hon ska. Hur som helst! Barnen var skit griniga på eftermiddagen och jag kände bara att allt var skit och att jag ville åka hem och sluta för dagen, men det gick ju inte....

Efter middagen (tacos) började det ordna upp sig och när dom skulle gå och lägga sig var dom super gulliga!! Det är i sånna här fall man tänker "ja men självklart stannar jag kvar hos er tills ni fyller 20, eller nått" Vad spelar det för roll om jag stannar här ett år till?

Nu ska jag titta på vampire innan jag somnar, om jag kan somna idag.

Ha det bäst!! :)

ja juste! Får inte glömma och berätta om det SJUKT goda lunchen Matilda gjorde till mig idag! Guddomlig! :D Tack fina!

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha åhh vad tyckte du om senaste avsnittet??!! :D :D

Vad åt du till unch som var så god?? :) <3

2012-01-13 @ 21:48:35
Postat av: matilda

haha men vad go' du är vännen! varsegod! :) <3

2012-01-14 @ 15:40:48
URL: http://matildatoamerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0