Tisdag 3/1-12 mysiga barn!

Hejsan!

Idag har jag haft en bra dag! :)

Fick träffa Johanna igen, åt lite lunch tillsammans och avslutade med te och kakor :D Mycket trevligt! :)

Egntligen började inte dagen så bra... Jag vaknad och det ända som fick mig att resa mig ur sängen var att jag visste att jag skulle få gå och lägga mig om en timme igen. För att sedan få sova i typ en och en halv timme, för att skjutsa Brandon till bussen till new york.... Men.... Precis när jag ska stänga dörren till garaget för att skjust barnen till skolan så kommer Joanna springandes med telefonen i högsta hugg. På andra sidan var Ben.... Han ville bli hämtad hos en kompis. Fine sa jag, han sa att det var i samma "by" som mallet, och till mallet tar det ca. 17 min att köra så jag tänkte att det inte skulle ta så lång tid. Men jag kan säga att den byn är den största byn ever... det tog typ 30 min att köra enkel väg.... Haha men det var det värt när jag såg Ben komma ut ur huset. HAHAA!!!! En sliten kille var det! Skadeglädje på HÖG nivå!! Han hade träffat gamla klasskompisar från high school och det blev väl lite mer än mycket! :p 

Skjutsade hem honom, bytte bror och satte mig i bilen med Brandon, skjutsade honom till bokhandeln, och sedan till bussen. Sen åkte jag till target strosade runt där ett tag, åkte hem dammsög, gjorde lunch, Johanna kom över (som jag sa tidigare). Efter att hon åkt, läste jag några sidor i min bok, somnade, vaknade i chock. Jag hade dock tid! Skulle göra lite snack, för idag är det en ny plats för gymnastiken vilket betyder att Quin än en gång får byta om i bilen, men det som är är att justin också behövde åka direkt från skolan till gymnastiken för att sen få komma till sin baseball! :)

Nu vet jag inte vad jag har skrivit och orkar inte läsa igenom så jag sätter en punkt här.

God natt, syns imorron!! :D

<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0