Tisdag 10/1-12 brownibak!

Hejsan!

idag är det tisdag. Det betyder gymnastik och baseball direkt efter skolan. Stress för chauffören Josefine. Chock för chauffören när det helt plötsligt står en man ute på vägen........... Gps, justin, snack, ryggsäckar flyger. Mannen tittar lite åt sidan och fortsätter sedan som om inget har hänt... Josefine panikslagen. :(

just nu är jag så trött på mig själv..... Varför är det så? Allt jag gör blir inte som jag tänkt mig. Om jag ens tänkt innan jag gör det. -.- Tror jag sover dåligt dock.

Annars idag då? Starbucks fika med Matilda Johanna och Alex! Hem skypa med mamma och pappa. Fly från städarteamet, till Matilda, baka och äta brownies. 


Har även varit lite irriterad över lag idag, eller i alla fall nu på eftermiddagen. Jag har ju ett schema som jag jobbar efter. På det stod det idag att jag slutar kl 7. barnen sa vid halv 7 att dom var hungriga. Jag sa då att dom skulle vänta tills middagen som jag trodde skull vara klar till 7-7:30 som vanligt.............. 10 i 7 säger mamman att hon måste träna lite mer på sina trummor..... Jag var hungrig och skulle göra middag till mig själv. Tänkte då att jag kan ju inte laga mat och sedan låta barnen svälta. Så jag gjorde mat till oss. 5 över halv kommer hon in i köket, barnen har inte mycket kvar av middagen....

Ett tack? NEJ.
Ett oj sorry att jag drog över på trummorna, missade att klockan var 7. NEJ.

Assså sååååååå irriterande och på toppen av det ska JAG ta justin till hans basketmatch på lördag morgon..... när då? Jo klockan 7:30 ska vi vara där. Vilket betyder att vi ska åka här ifrån innan 7..... Om det var Quin som skulle iväg skulle jag ha stannat hemma med justin, SÅ dåligt att man gör så mot sina barn. Blir ju ledsen för Justins skull.

Ja just btw, på torsdag är båda föräldrarna borta så jag jobbar från 15 på torsdag till 9 på fredag..... Har dom frågat mig? Har dom berättat det för mig? Nej på båda..... Skit dag...

God natt!

Kommentarer
Postat av: angiiiie

känns som om dom har börjat ta dig lite förgivet, inte okej.... och stackars justin!! hatar när föräldrar ska "favorisera" ett barn... dumma! saknar dig <3

2012-01-11 @ 10:51:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0