Söndag 29/1-12 Tråk.....

God dagens!

Idag började jag dagen klockan 10:00. Gick upp tog en promenad på 30 min. Helt underbart. Det är mitt i vintern, inte en snöfläck så långt ögat kan nå. Jag gick ut i mina yogabyxor och en tjocktröja. Var ca 5 grader så lite kallt om öron och näsa, men annars var det skönt. Det var klarblå himmel och solen lös.

Gick sedan hem och åt lite frukost. Sen landade jag i sängen. Där har jag legat hela dagen.... Inte gjort ett skit. Men ändå gjort rätt så mycket. Skypat med bror min! :) Spenderat lite pengar. Kännt mig lite ensam och övergiven. Jag har dock valt det själv, då matilda bjöd med mig dit hon skulle. Rebecca har även sagt att jag är välkommen att hänga med henne när hon jobbar. Men idag var väl en dag menad att spendera i självömkan och i sängen! ;)
Nä men jag har det bra! Var inte oroliga!

Jag har planerat för att åka till gymmet. Men känns inte som en sådan dag idag, tror jag går ut och tar en till promenad!

Hoppas ni alla har haft en bra helg! :) 

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0