Söndag 15/1-12 Brandstationen!! :D

Hej allihopa!

Matilda har idag insett att jag inte är så fullt normal som jag kanske verkar vara ibland... Hon har suckat, himmlat med ögonen, skämts, och tyckt att jag varit allmänt konstig... Jag sprang runt som ett barn på brandstationen, skulle titta på allt, skulle se vad han pratade om, frågade konstiga frågor :p Ajaj jag hade skit kul iaf! :D Han berättade dock inget nytt, som vi inte redan visste!
Mailn, nej jag kommer inte ihåg när vi var där med skolan :/ Vilket år var det? :p

Tidigare idag har jag och Matilda varit på gymmet, tränat lite. Vi har hittat ett program eller vad man ska kalla det, så vi provade det idag, tror att jag kommer ha ONT i rumpa och lår imorron! :p Det blev lite flams på slutet och vi provade några yoga övningar. Det finns en där man ligger på rygge och lyfter benen över huvudet. A svårt att förklara, men iaf, ingen av oss kunde göra den, men helt plötsligt tappar jag balansen och skriker nästan för full halls. Jag trodde jag skulle bryta nacken. Men det gick ändå rätt så bra. Jag har i alla fall nacken i behåll!

Angelika, ja den var rosa! :p Haha! Jag får gå tillbaka och ta kort på den ;)

Mathilda, ja det var roligt att titta på matchen, men som sagt hade högre förväntningar på lillkillen :p Jag orkar inte ta bild på bikinin just nu, får göra det en annan gång ;)

hoppas ni alla hade en bra helg! :D Det har jag haft, nu ligger jag i sängen och väntar på att jag ska få äta middag :p

<3<3


UPPDATERING:

Idag skulle familjen ut och äta middag. Dom skulle till cheesecake factory, en bra restaurang, med god mat. Det stod klockan 6 på schemat. 10 över 6 var jag sjuklligt hungrig, och dom hade inte åkt än, så jag trodde att det blev inställt, så jag värmde en fryst lassange. Precis när jag sätter in den i micron frågar Quin ifall jag inte ska med på middagen............ ÅH suck... Dom hade ändrat det till 6:30. men det var ingen som frågade mig nu, så antar att dom ville ha en egen familjemiddag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0