Onsdag 4/1-12

Hej alla kära läsare!

Idag har jag SOVIT oj vad jag har sovit. Egentligen skulle jag äta lunch med Rebecca, men hon mådde inte så bra så då behövde jag inte göra något under dagen. Så jag gick ner och läste i min bok tills jag inte kunde se bokstäverna igenom ögonfransarna. Sen sov jag större delen av min lediga tid. Vet inte varför jag var så trött men uppenbarligen var jag det! 

Sen när jag åkte och hämtade  barnen så åkte vi hem åt lite mellanmål, gjorde läxorna. Sen kom 2 av Justins kompisar över och lekte, Quin åkte med Joanna på lite ärenden och avslutade sedan på barnyoga. Så hon var inte hemma så mycket. Så jag har fått läsa min bok MYCKET idag! :D För sen när jag slutat, körde jag till gymmet.
Jag önskar att mina brorsor kunde vara hemma HELA tiden. Fick köra STOOOOORA bilen igen!:D Väl på gymmet läste jag min bok igen, tiden gick så fort och helt plötsligt hade det gått 50 min, så då slutade jag tänkte köra lite gym, men hade inte den rätta känslan så jag kände att det lilla fick räcka för idag!

nu sitter jag i sängen och kollar på Mamma Mia! :D Ska in i duschen snart och sen får jag läsa min bok igen! :D

Hoppas ni har haft en bra dag! :D

<3<3<3

Kommentarer
Postat av: Pap

Är det inte bättre att åka till biblioteket och läsa, tänkte att det är lite lugnare där än på gymmet?

2012-01-05 @ 07:46:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0