Onsdag 18/1-12 Åter igen beslut....

Hej!

Idag har jag haft en toppen dag! Skypade med bror och mamma ett litet tag. Hann även med ett kort samtal med Malin! :) Barnen har varit hyfsat snälla och allt annat har gått bra! Quin ville iväg på playdate, visst sa jag. Helt plötsligt skulle jag skjutsa hela grannskapet till ett hus typ 10 min bort. Det fanns ju inget annat val än att ta den stora bilen! Fasiken sa jag och hoppade upp i den med ett STORT flin! :D Körde sedan runt i hela Massachusetts kändes det som. Det gick i alla fall bra och som sagt barnen var okej snälla! ;)

Jag hann även luncha med Rebecca idag! Ytterst trevligt! :)

Hur mycket jag än försökte undvika det så träffade jag även Matilda idag. Suprise suprise..... Hahah nää det gör mig ingenting! Alltid så trevligt! :) Vi hamnade i drömmarnasvärld. Resa till Florida eller californien. Vi åker imorron! Ja! Vänta, hur ska vi betala.... åh :( Jaja men någon gång ska dessa drömmar bli sanna! ;)
Bara en lång weekend. Ner till florida. Fan alltså, det skulle vara såååååååå nice!

Ja annars har det inte hänt mycket!

Pappa, vad är det som inte låter verkligt? :o Jag menar, det är inte såååå svårt! ;) (bara lite)

Hoppas ni alla har en bra dag! :)

Juste, kanske ska berätta om rubriken. Idag frågade Joanna och Brad seriöst ifall jag har funderat något på att stanna... än en gång, KAN NÅGON TA DETTA BESLUT ÅT MIG??? :(
<3<3<3

Kommentarer
Postat av: angiiiie

åh... jag vill inte ha dig där tusen miljoner biljoner meter ifrån mig men trivs du så kan du ju stanna några månader, läs några inte för alltid bara :P det är nu i livet du ska passa på att göra saker du vill göra, och är det att vara kvar i usa liiite längre så tror jag inte att du kommer ångra dig :) tänk så fort tiden går? jag stödjer dig vad du än väljer, även fast jag vill att du helst ska komma hem redan imorgon <3

2012-01-19 @ 06:40:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0