Onsdag 11/1-12 Träning!

Bättre rubrik Angelika? ;)

Hej på er!

Idag har jag inte gjort så mycket. Har nämligen varit hundvakt -.- Som ni vet ska vi bygga pool här, så för att den ska få plats behövde vi fälla några (många) träd. Då fick inte Pixie gå ut som hon ville, tänk om träden föll över henne... Så jag sett till så hon fick gå ut när dom hade paus... Ja verkligen min uppgift, eller hur?

Jag har även gjort bort mig idag. Quin har börjat på yoga, den börjar 4:45. Jag har inte fått någon information om det hela så jag antog att den var en timme lång. Så när jag och Justin kom dit till typ 40 satt vi kvar i bilen. När jag sedan gick in för att hämta Quin satt hon på en pall med personalen. Först trodde jag hon var skadad. Det var hon inte! Jag var sen! Dom slutade halv.... Oups! Men Quin är inte riktigt den blyga tjejen så kvinnan som hållt henne sällskap vet nu allt om denna familj. Haha när jag kom sa kvinnan med en blick som sa "som-om-jag-bryr-mig" nu vet jag allt om er familj! Jaja, men nu vet jag det tills nästa gång!

Gjorde mat till barnen idag igen efter att jag slutat. Vad gjorde mamma? Spelade trummor..... Asså seriöst?

Efter det drog jag till gymmet. Vilket var riktigt jävla tråkigt idag. Men jag tog mig igenom 40 min på crosstrainern och sedan plaskade jag runt i poolen ett tag.

imorron kommer jag ju inte kunna komma ut ur huset efter 3 tiden. Jätte irriterande! :(

Ja hoppas ni haft en bra dag! :)

Kommentarer
Postat av: Angiiiie

Hahah buddie då, ja de va en bra rubrik! Grymt jobbat :D<3

2012-01-12 @ 10:45:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0