Måndag 9/1-12 vad ska man säga???

Hejsan!

Japp då var ännu en måndag över! Visste ni att jag har varit här fler dagar än vad jag har kvar?

AND THE COUNTDOWN BEGINS!! Hahah nä inte riktigt än, men ibland känns detta som om det kommer gå så sjukt fort!

Idag började en ny aktivitet. Skidskola! Justin åker direkt från skolan kl 3, och kommer hem vid 7. Skönt att bara ha ett barn. Ännu skönare var det när hon åkte iväg till sin kompis och jag blev kvar i huset. Ensam. jaja vad gör man? Sätter på tvn och tittar på eclipse (twilight #3) ;)

Åker och hämtar lilltjejen, åker till biblioteket, hinner bara hem för att slänga in henne genom dörren för att sedan åka och hämta nästa barn! Hem fixa lite middag till dom. Duktiga jag hade ju gjort köttfärssås under dagen så in i mickron och värm! Klockan hinner bli 8 innan allt är klart, men till gymmet ska jag. Tog dock emot att träna själv, så smsar Matilda, 15 min senare hämtar hon upp mig för ett simpass på hennes gym.

Nu låter denna dag som en bra dag. Det blev den till slut, men kan säga att morgonen INTE var frid och fröjd.
Efter att jag släppt av barnen vid skolan åkte jag hem för att flytta tvätten från maskinen till torktummlaren. Det hela börjar där.... Får inte upp luckan, ah jag måste stänga av den först (konstigt det brukar jag inte behöva göra...) Stänger av. Öppnar luckan. X antal liter vatten ut över golvet. Jaha, maskinen var inte klar....
Efter det åker jag till CVS (apotek med diverse saker) ska köpa barntandborstar och notepad. Hittar det jag ska ha perfekt. Går till kassan. Vart är kortet? Kommer ihåg att jag använde det igår då jag tankade, kommer ihåg att jag fick tillbaka det. Sen då? ja men juste jag la det i kopphållaren vid handbromsen. Lägger undan varorna, går ut till bilen, inget kort. nä juste jag tog nog  med mig det ner på mitt rum igår när jag klev ur bilen. Åker hem. Inget kort. Ringer Matilda med panik upp över öronen. Säger att jag letat igenom bilen. Hittar TILL SLUT kortet fastkilat under mitt säte. TACK! Åker tillbaka till CVS, betalar, sätter mig i bilen. Måste åka till typ "Kungsängen" för att familjen vill ha ett speciellt sorts ris som typ bara finns på den affären. På vägen tillbaka inser jag att jag glömde köpa förkylningsmedicin, in på CVS igen. Åker till nästa mataffär för att köpa yttliggare 3 "speciella" saker som bara finns i den butiken. Ska betala.... Vart fan är kortet? Springer ut till bilen. Springer in betalar. Åker hem packar upp det jag köpt. Sätter mig i bilen för att åka till den sista matbutiken. Hittar för en gångs skull ALLT jag ska ha. Åker hem packar upp maten. Sätter igång och kokar köttfärssås och hackar samtidigt lite frukt till en fruktsallad.

Ja där tog min dåliga morgon slut...... Usch va trött jag var på mig själv!!!!! :(

Matilda kom över på lite lunch. Blev ju även lite efterrätt i form av fruktsallad :)


Det var min dag det! Nu är jag väldigt trött, så god natt! :) Hörs imorron!

Mamma, you got mail! ;)

<3<3<3

Kommentarer
Postat av: angiiiie

hahahah klistra fast kortet i pannan! as bra, då vet du vart du har det <3

2012-01-10 @ 13:01:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0