Måndag 2/1-12 Tillbaka till vardagen....

Hej hopp!

Idag var det ju tillbaka till jobbet... TRÅKIGT!!!! Nä men det har faktiskt varit en mycket bra dag idag, speciellt eftersom Joanna sa igår att jag nästan kunde ta ledigt idag, så idag har jag inte känt någon press att vara med barnen. Det låter konstigt, jag vet, men idag har jag inte suttit på den där dumma pallen och försökt se upptagen ut. Utan jag har vaknat upp som om det vore helg. Jag har tvättat och handlat som om det vore måndag. Jag har skjutsat barnen hit och dit. Vi fick även komma på lite playdate och middag hos kusinerna, men jag har ändå kunnat gå ner på mitt rum, andas lite, och gått upp igen. Så det var väl en skön lugn första dag! :)

När vi kom hem från kusinerna bäddade jag barnens sängar, och sen fick jag äntligen börja läsa min julklappsbok!! :D Jag drog nämligen till gymmet. Där rörde jag lite på mig, gjorde även lite övningar från fotbollens tid så får se hur jag mår imorron..... :/ Ni som brukar umgås med mig vet ju att jag aldrig har haft skavsår i hela mitt liv. MEN.... Efter helgens festligheter har mina lilltår sagt ifrån. Dom är väldigt röda och ömma! :( Inge sår dock, så kanske inte ska säga skavsår... :p Och trampdynona, jag undrar när dom blir återställda!! :'( Men jag ska verkligen inte klaga,"ska man vara fin får man lida pin..." Och roligt hade jag ju också! :D


Imorgon är det skola!! Woho! Hahah... Nä men skönt att bli av med barnen ett tag :p Och komma tillbaka till den riktiga vardagen!
Med det sagt ska jag nu gå och sova! Om jag kan, Brandon bestämde sig för att invadera mitt rum än en gång... Hur kommer det sig att jag ALLTID sitter i pyjams när han vill hänga?? :p

God natt i alla fall! :D

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad duktig du va' som kom iväg til gymet! Jag var där i fredags och idag blev det en powerwalk.

2012-01-03 @ 20:22:07
Postat av: Malin

Säg till om du vill att jag ska skicka ett gym program så man vet vad man ska göra när man vill ge upp ;) men duktigt gjort att röra på dig!! :D :D

Du får köpa sånna där ilägg som är bara gel för avlastning på fötterna det hjälper faktiskt och mot skavsår :) 3

2012-01-03 @ 20:40:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0