Måndag 16/1-12 Lång dag....

Hejsan!

Idag vaknade jag klockan 3 am... Musen sprang runt, och det lät som om den försökte gräva sig ut ur taket. Jag tog mitt baseball trä som finns på mitt rum och sprang runt och bankade det i taket. Haha fatta synen... En nyvaken Josefine med håret på sne :p Men goda nyheter! Giftkuberna är borta vilket förhoppningsvis betyder att musen också är borta! :)

Sen vaknade jag en gång till men då orkade jag inte resa på mig. Sen när klockan ringde var jag glad för att få lämna rummet :p

Jag blev just väldigt trött så jag orkar inte skriva så utförligt som jag tänkt!
Idag är det någon helgdag i detta land. Vilket betyder 10 timmars jobb för mig.... Yeey -.- Men vänta... BÅDA föräldrarna var hemma....  Vad är det med föräldrar som inte vill spendera tid med sina barn?

Skit samma... Idag drog jag,barnen,kusinerna och Madde till Boston Children Museum,Bostons Tom Tits! Det var faktiskt riktigt lyckat! :D Barnen hade det super roligt! :)
Sen var det hem för basket träning.

nu ligger jag här i sängen, utan middag... Orkar inte bry mig, vill åka och träna men klockan är 8 och jag orkar inte vara uppe tills 11 ikväll...

Tack och god natt! <3<3

Kommentarer
Postat av: angiiiie

stackars barn som har såna föräldrar, låter ju hemskt :) men barnen har tur att du finns där :D:D <3

2012-01-17 @ 08:21:42
Postat av: Malin

Hade du det roligt då?? :P Fatta gå runt på ett amerikanskt Tom Tits?!! ^^ <3

2012-01-17 @ 09:13:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0