Lördag 28/1-12 Chill

Hej!

Idag har jag och Matilda spenderat dagen i mallet. Gått runt där, kollat läget, Matilda gjorde inte bara ett utan två jeans fynd! :) Grattis! ;)
Ja, sen har vi inte gjort mycket mer! Jag fixade till ögonbrynen, det var dags nu!

Igår spenderade vi kvällen framör tvn. Vi tittade på 50/50, en relativ ny film... Den var dock inte så bra som jag trodde att den skulle vara. Men men den var okej. Det var ju trevligt sällskap i alla fall ;)

Haha vi är så otroligt roliga nu förtiden, somnar runt 9 tiden helt utslagna, gör ingenting på dagarna, och är bara allmänt tråkiga! Jajaja....

Hoppas ni haft en bra dag! :)

Jag fick även ett paket på posten idag! Jag började öppna det sen såg jag att det stod Grattis, så då stängde jag ihop det igen (stolt!). Matilda tog ändå på sig ansvaret att ta hand om det tills nästa vecka. Jag vill inte öppna det, men litar inte riiiiktigt på mig själv.... :p Nästa söndag smäller det!! :D :( :/ :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0