Lördag 21/1-12 Insnöad!

Hejsan! :)

Idag kom vinterns första snö! Usa är förlamat! Nä, men det har snöat konstant sen igår kväll, så imorse var det inte roligt att vara ute och köra! Vet inte ifall ni vet det, men här har man inte vinterdäck! Helt idiotiskt! Eftersom det blir samma väder år efter år! Typ som sl, snöar det i år igen?? :o
Aja, jag var ute och körde kl 8 imorse. Jag tog en kurva på sniskan, mötte en polisbil och trodde jag skulle bli stoppad. Men det gick bra! ;) Sen vågade jag inte köra mer. Hade ganska många planer för dagen så det passade så bra att jag gick upp tidigt, men nu blev allt inställt så då kändes det bara onödigt att jag skulle upp så tidigt. klockan var typ 11 och jag var SÅÅÅÅ uttråkad!
Skypade med Carro, Malin och Tova som hade en liten middag. Trevligt värre! :)

Sedan kom min chaufför för dagen, Matilda var modig nog att ge sig ut på vägarna idag, så hon har skjutsa runt mig i hela Massachusetts känns det som! Så jag fick iaf några ärenden utförda idag! :) Tack!

Sen skulle jag hem och jobba lite på kvällen. Dom skulle ut på middag, så då blev det tacos här hemma! Hahah om det är helg och jag ska laga mat, då blir det tacos.... :p Undrar när dom kommer tröttna på det?

Annars då? Har inte så mycket mer att berätta.... Jobbar 7 dagar denna vecka. Får man det? NEJ! Bryr dom sig? NEJ! plus att jag jobbar VÄRLDENS SÄMSTA TID imorron. Mellan 12 och 3.... Kan inte göra något innan och kan inte riktigt göra något efter... :( Piss!

Nu har jag bokstavligt talat suttit i 45 min och letat efter min bikini jag köpte på Victoria's secret. Ville ju visa den för er! Jag tänkte också att jag ville visa den på en person, men eftersom jag inte riktigt är klar för beach 2012 än så tänkte jag läggaupp katalog bilden. MEN DEN FINNS INTE -.-

Nu ska jag sova! God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0