Lördag 14/1-12 Basket!

Hejsan,

att vakna klockan 6 imorrse gick faktiskt bra! Justins match var ganska roligt att se, dock hade jag högre förväntningar på Justin, men jag tror han hade en dålig dag, eller nått! Ni förstår Justin är typ BÄST på basket och det säger jag inte för att jag tycker han är bäst, utan han är verkligen bäst! Men men, för åka och kolla någon annan gång också! ;)

Annras idag då. Har hunnit med att färga Matildas hår, varit i mallet två gånger, spenderade pengar på Victoria's secret, sett typ 8 avsnitt av vänner och letat möss, det var nog det.

Nu ligger vi nerbäddade i soffan för att titta på "Whats your number?" :)

En mycket bra dag med andra ord!

Jag köpte en bikini på Victoria's, kanske ett riktigt impulsköp, men den var riktigt snygg! Plus att jag har ännu ett mål till beach 2012! ;)

Imorron är det lcc-möte på "grannbyns" brandstation! Jag är jätte lycklig över det, jag vet jag är snart 20... Men det där med brandstationer är ju roligt! :D

Hoppas ni har en bra helg! :)

♥♥

Kommentarer
Postat av: angiiiie

hahaha jag tänker fortfarande på hur den där bh:n kan ha sett ut, säkert rosa :P<3

2012-01-15 @ 08:52:39
Postat av: Malin

Hur ser bikinin ut??! :D själv satsar jag nog på beach 2030... eller kanske 2038 om jag har tur ;)

haha vad kul att åka till en brandstation!! kommer du ihåg att vi gjorde det i fastebol?? :) åk på en sån där stång du vet!! ;D <3

2012-01-15 @ 10:28:50
Postat av: Mathilda

Åh jag vill också se honom spela! Basket!!! jag blir lite stolt ju :D

OCH jag vill se bild på bikinin hallååååå!!!! VS badkläder är så fina :)

<3

2012-01-15 @ 17:45:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0