Helgen 7-8/1-12 Roligt!

Hejsan!

Sorry för att jag inte uppdaterade igår! Landade i sängen vid 2, orkade inte skriva då! :p

Igår, lördag. Jag och Rebecca åkte in till stan (boston) strosade runt där HELA dagen! Jag är mycket stolt (och ledsen) över att jag inte kom hem med några påsar! Vi åkte sedan och hyrde film och åkte hem till mig. Vi gjorde en god sallad till middag, och skulle sedan gå ner till källarn för att titta på filmen. Brandon hade dock sina kompisar här, så vi bytte soffan och filmen mot diverse ölspelen! Riktigt roligt var det! :) Matilda hade också kommit över då. Som sagt riktigt roligt var det! :D Killarna fick även för sig att starta en liten lägereld och göra smorse - kex, marshmallow, choklad, kex- ni vet ;)

Vad hände mer? Ja, efter att Brandons kompisar åkt hem för natten försökte vi, jag rebecca matilda ben och brandon, titta på filmen på vi hyrt. Efter 20 minuter kastade Ben in handduken och efter det trillade vi en efter en av pin, så vid två gick vi och la oss. 

Vaknade vid halv 11 idag. åt lite lunch, sen fick jag en knäpp. Jag fick för mig att vi skulle på yoga, ni vet den där bastuyogan jag var på en gång. Sagt och gjort, vi bokade platser för klassen och åkte sedan dit! Lite dåligt matintag var det under dagen så energin räckte inte riktigt till för att det skulle vara en bra träning. Sen också att det är ca 37 grader i rummet gör det ju inte enklare! Men ja det var bra, tror att det kanske händer fler gånger ;) 

Hoppas er helg har varit bra! Det har min! :) 

puss och hej!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0