Fredag 6/1-12 födelsedag!

Hejsan!

Idag har jag umgåtts mycket med Mathilda! Trevligt värre! :) Vi försökte baka svensk kladdkaka..... Vi hade svenskt vaniljsocker och kakao. Amerikanska ägg, socker, smör och mjöl. Det är något av detta som får våra svenska saker att smaka SKIT!! :( Usch va äckligt det var! :( Ben och Brandon sa dock att dom tyckte det var jätte gott... Haha vet inte ifall dom ljög eller faktiskt gillade det!

Barnen hade playdates efter skolan, men efter att det var slut var jag riktigt duktig och lekte med dom, spelade tvspel, och läste böcker! Jag är nöjd med min insatts! :)

Efter det åkte jag och Matilda till Shoppers world för att sedan invänta födelsedagsbarnet för lite middag på T.G.I.F! Även Johannas värdmamma Sharon följde med på middagen drack lite drinkar med Johanna! Roligt för henne att hon får dricka alkohol igen! Själv missar jag systemet i Sverige och laglig drickning här i usa! :p


Nu är jag trött, ska välja mellan att titta på vänner eller att läsa min bok! Svårt val!

Mamma, matchen var väl okej, lite tråkig, hände inte så mycket i den! :p Och var väldigt trött så att det blev förlängning var det bara jobbigt! :p men ändå roligt att se den!

Tack och god natt!! <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0