Fredag 20/1-12 God frukost!

Hejsan!


Innan jag glömmer bort det så MÅSTE jag berätta....

JAG KÄNNER FOLK SOM UMGÅS MED JULIE ANDREWS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Världen är liten? Det är mormor som känner och umgås med Julie Andrews. (Mary Poppins, En prinsessas dagbok, The sound of music) Jag ska nog förlänga i NÅGRA år till så jag kan få träffa alla dessa människor!!!!! :o

Till idag då, började dagen med frukost hos Rebecca, som hade slagit på stort och bakat scones! Super gott! :D Åkte sedan med Matilda till läkaren, blev ju inte som det var tänkt, men vi försökte ju i alla fall! Åkte sedan hem för lunch och sedan lite handling. Hann med att skypa med Malin, och ringa till pappa.

Tog barnen till frisören. Vi gick in, vi sa hej, dom sa kom och sätt er här, barnen trimmades, vi sa tack och hej! Betala inte alls! :p hihih.... (mamman äger ju frisörsalongerna för er som inte visste, eller kommer ihåg det!)

Sen var det snabbt hem för Justin skulle iväg!


Sport är ju väldigt stort i detta land! Football, Basket, Baseball och Hockey är ju något ALLA kollar på! Idag är det en basket match här i Boston, Celtic (boston basket) möter något annat lag. När det är sånna matcher så är det ju alltid jippon och så innan matchen. Här har dom även att dom har en basketmatch innana den stora matchen börjar. Den "lilla" matchen spelas av basket spelare runt om i bostons basketklubbar. OCH!!!!!
 
Justin var idag utvald att spela denna match!!!!!!!! :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D Han var så uppspelt när han åkte här ifrån att jag blev helt nojig! hahah! nä men jätte roligt att han får uppleva detta!! :D

Har inte hunnit träffa honom under kvällen så jag vet inte vad han tyckte, men jag hoppas att  han tyckte det var roligt! :D

Under middagen idag satt jag och kämpade för att hålla ögonen öppna så 7:20 när jag var klar med middagen gick jag ner och la mig i sängen. Var dock tvungen att duscha så var tvungen att resa på mig igen.... Efter att jag tagit en  låååång dusch med skrubb från topp till tå (nu är jag ren) var det dags att spendera kvällen med Matilda framför några vänneravsnitt! :D

Nu har jag försökt skypa med mormor och morfar ett tag, men det är lite långt mellan usa och thailand så det ville inte riktigt fungera. Får försöka en annan gång igen! :)

Ha en bra helg allihopa! Dum som jag är sa jag att jag skulle följa med på Justins baksetmatch imorron.... Den börjar klockan 8..... Så det blir ju att gå upp som vanligt -.- pucko jag e.... På tal om pucko måste jag ju skicka ett stort PUCKO till min kära bror som vaknar och går upp och börjar göra sig klar för skolan med frukost och allt så där klockan 4 en fredagsmorgon.... Men gillar man skolan så gör man! :p (det är inte lätt när det är svårt Jonas!)

Ja det var det jag hade att säga!

Trevlig helg! Kanske är upptagen i helgen så vi får se  hur det blir med uppdatering! ;)

<3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0