Fredag 13/1-12 Kompishäng! :)

Hejsan allihopa! :D

Idag har det varit Matilda-häng :) Det började imorrse när jag fick en knäpp och inte vågade vara ensam hemma. Så då fick Matilda slänga sig in i bilen och komma över. Sen dess har vi hunnit med att göra svenskapannkakor, sylt, fruktsallad, massor vänneravsnitt och vi hann även med att äta middag med Johanna.
Nu ligger vi hemma i soffan och äter rester av fruktsallad och tittar på mer vänner! Matilda har alla säsonger! NICE! :D

Imorron ska jag upp 6:15 för att skjutsa Justin till basketen! Ska bli sjukt roligt att se honom spela! :)

Sen hoppas jag att det blir gymmet! ;)

Malin, jag kommer  ärligt talat inte riktigt ihåg vad som hände, så antar att det inte var ett av de bästa! Jag fällde väl någon tår, men det hör väl till? :p

Hoppas ni haft en bra fredag! :) Hörs imorron! God natt! <3<3


UPPDATERING!!!!

Sover nu på vinden, rummet jag ALLTID velat ha! Malin, kommer du ihåg det? :p

Varför jag sover här är mindre roligt.... Möss.... De kryper runt i mitt rum, eller ja kanske inte i mitt rum... I väggen, eller bokhyllan, vågade inte stanna och lyssna så noga. Pallar inte står öga mot öga med någon rabiesmus :( Brad kommer hem från sin tjänsteresa imorron, så då får han jobba lite här hemma!! Men i detta rum stannar jag gärna länge! :)
STOR säng.
Mjuk säng.
Förnster.
Nattduksbord.
Garderob "rum" med dörrr :D

Fast nu när jag ligger här och tittar runt så inser jag att det inte är så mycket space i detta rum. Vart ska jag lägga mina väskor, skor, jackor och allt annat som ligger i bokhyllan där nere?

Den här sängen nere i mitt rum. Då skulle jag bli glad! :)

Ha en bra helg! Nu måste jag sova, ska ju som sagt upp 6 imorron -.- (lunchtid för Sverige :P) God natt!!! <3<3<3

Kommentarer
Postat av: angiiiie

euuuuw fan va hemskt att veta att det springer runt möss i ens rum som man bor i :o visserligen så är möss söta och mycket bättre än råttor men fiifan va onice :P hahah <3

2012-01-14 @ 16:43:11
Postat av: Malin

ÅH ÅH!!! Najs att du sover där!!!! :D :D fast mindre najs anledningtill att du sover där... :P Men nu är det väl inte lika varmt som i somras?? ;) <3

2012-01-15 @ 10:25:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0