Bilder från igår Måndag 23/1-12

På måndagar har Justin skidor direkt efter skolan, så igår var jag och Quin ute och lekte större delen av eftermiddagen. Vi åkte pulka, skrattad mycket och avslutade sedan med snögubbebygge! :)





Jag började även på en snölyckta, men gav upp efter ett tag då jag insåg att det inte var någon idé, eftersom jag inte sett några värmeljus i detta hus.


Nu undrar ju ni hur jag klarade av detta då jag inte har några snöskor här.....
Jag gjorde som så att jag kikade in i ytterkläds garderoben och gjorde ett riktigt SNYGGT fynd!!!


Jag tänkte på dig mormor när jag hittade dessa. Fråga mig inte varför men jag kan tänka mig att du hade något liknande när du var yngre! ;)

Visst är dom riktigt snygga?! :D

Vant-problemet löste jag med hjälp av Brads vantar. MEN idag!!! Idag har jag köpt egna UNDERBARA vantar! Helt perfekta är dom! :D Riktiga skid handskar så jag är även redo för skidbacken nu! :D Snälla Matilda löste ut mig i kassan. Ibland funkar inte mitt kort..... VET INTE VARFÖR???? Kanske har något med pengar att göra... Men jag vet inte.... :p

Idag jobbar jag till läggdags, skit jobbigt då jag är skit trött redan nu. Klockan är 6.... Men jag ska göra det lätt för mig själv. Tar med dom till kinesrestaurangen dom båda gillar, så var middagen löst! ;)
Annars har jag spenderat eftermiddagen på Quins gymnastik. Justin tyckte nog inte jag var så rolig då jag slocknade strax efter jag lagt huvudet mot bordet. Vaknar upp typ 40 min senare med ett fint mössmönster i pannan... Hahah, men vad gör man inte för att tanka på energin?

Det var min dag idag. Eller ja jag får ju inte glömma fikat med Rebecca imorrse och träffen med Johanna och Matilda på shoppers world och flykte till Matilda då städerskorna var här. Eller skypen med min käre bror!

Hoppas ni haft en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Vilka fina bilder!

2012-01-25 @ 20:39:53
Postat av: angiiiie

åhåå va mysigt! och FETA fina skor hahah :D är riktigt avundsjuk, dom ser faktiskt väldigt varma ut alla fall :P <3

2012-01-26 @ 09:17:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0