Underbara staden New York City! :D

Jag tror jag har sagt det förut, men jag är förälskad i new york! :) Så underbar stad!!!

Att bara gå runt där och inte göra någonting är bara det bästa som finns på denna jord! :D

Men än en gång har jag sett times squere, central park, frihetsguidinnan, brooklyn bridge. Nu har jag även gått runt i Soho, West village och Tribeca (där kändisarna bor). Vi såg dock inga kändisar :(

Nu ska jag krypa ner i sängen för imorron ska jag på nya äventyr! Matilda vill till Rockport, en stad i norra MA så imorron bitti åker vi till affären, packar en picknic korg och styr vår kos dit! :D Ska bli spännande! Solbrillor och kameran är packad ;)
Imorron är det The President's day här så det är en röd dag i kalendern, så jag är ledig! Härligt! :)

Hoppas ni haft en bra helg! Det har jag :)

Puss <3<3<3 

PS, nu tänker ni kanske "var sjutton är bilderna?" Ja bra fråga ni.... Ni förstår att man måste tydligen ladda batterierna i en kamera... För att ladda batterierna behöver man en sladd... Om sladden ligger i Wayland och jag är i NYC så är det så svårt att ladda kameran.... Men förhoppningsvis kommer det lite bilder senare som jag snor från Johanna! Ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0