Torsdag 9/2-12

Tjenare!

Idag har jag.... Vad har jag gjort idag? Jag var och tränade med Rebecca och Matilda imorrse, sen drog vi hem och åt lite lunch här hos mig. Sen har jag hängt med mina kära små barn, sen har jag varit barnlös. Försökt då skypa med Angelika, men det gick inte så bra! :( Så jag tog en vilopaus då istället. Åkte sedan och hämtade mina barn.

Har man en trottsålder vid 9 års ålder? Typ att säga emot det den "vuxna" säger? Liksom bara säga tvärt emot? För om det är så tänker jag inte bry mig så mycket. Men om det inte är "vanligt" då ska jag ta i med hårdhandskarna..... OCH SERIÖST! Att sätta på sig en jacka när det är februari.... Är det svårt att förstå???? Usch blir bara irriterad nu....

Hann med ett skypesamtal med farmor och farfar också! :)

Efter att jag slutat åkte jag till mallet för att hämta mina byxor som dom lagt upp någon centimeter. Jag var inte tillräckligt lång för att passa i tall-storlek, men regular var för korta, så dom kör denna träningsklädsbutik precis som JC dom syr upp byxorna åt en gratis! :D Yeey ;)

Sen efter det åkte jag och Matilda hem och flamsade... Jag vet inte vad som är fel på oss. Men något allvarligt är det! Blir lite orolig ibland! :/

Men roligt har vi ;)

Lena, när jag är tillbaka i Sverige då får vi gå på yoga tillsammans! :) Eller kör du yoga hemma? I så fall får du se till att skaffa plats för min matta också! :)


Hoppas ni har haft en bra dag idag!
<3<3<3

Kommentarer
Postat av: angiiiie

we have to try again!! så mycket att prata om, även om mitt mils långa mail innehöll det mesta haha :P <3

2012-02-10 @ 08:37:42
Postat av: Pap

Känn efter och tänk till, är inte hela livet någon form av trots. Vill minnas att vi haft liknande diskussioner hemma. Och då var du äldre än 9.....:-)

2012-02-10 @ 11:33:34
Postat av: Lena

Vilken bra idé! :-) Jag har till och med två yogamattor här hemma... så det är bara att dyka upp!

2012-02-10 @ 23:27:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0