Torsdag 23/2-12 Tråk...

Idag har jag jobbat hela dagen 8-6. Fast mellan 1:30 och 4:30 var jag ensam, då Quin var hos en kompis och Justin var på fotboll. Sen klockan 5:15 drog Joanna och barnen iväg på middagsaktiviteter, så jag har väl egentligen inte gjort så mycket idag. Jag vet inte vad det är men antingen är jag jätte uttråkad eller jätte trött för jag är inte alls på toppen humör. 

När jag var ledig gick jag på en promenad. Klockan var väl kanske 2. Det var klarblå himmel, 15 grader och STRÅLANDE sol. Så härligt! Så gick jag där med min starbucks termos i handen.  Var väl typ ute i 45 min eller nått. kollad  aldrig på klockan.


Efter att barnen åkte och jag ätit lite drog jag och Matilda till gymmet. Andra 2 timmars passet denna vecka! Så härligt! :)

Nu ska jag stänga av datorn och titta lite på tv.

God natt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0