Torsdag 2/2-12 BOOT CAMP!

Halloj!

Idag har jag gjort något jag aldrig gjort förut, det var väldigt roligt men så SJUKT jobbigt! Vi (Jag Matilda och Johanna) var på boot camp på gymmet idag! Ojojoj jag höll på att kolappsa redan innna uppvärmningen var klar! :o Haha men som sagt väldigt roligt! :)
När vi var klara med detta tyckte vi att vi förtjänade en god avslutning, så vi drog till dinnert och åt lite brunch! :D Smarrigt värre! Mycket skratt som vanligt! ;)

Sen åkte jag hem, skulle starta datorn och sitta lite med den innan jag skulle åka och hämta barnen. Startar den, den är lite små konstig, stänger av sig själv, startar igen, MEN.... Oj ni förstår inte paniken som uppstod!!! Det stod att det var fel och att datan inte hittades osv....... PANIK trodde hela skiten hade gått sönder. Ingen fara med filer och så för det har jag dubbelt av, men jag enar lea här i 5 månader utan min dator det skulle ju vara liiite jobbigt! :( Ringer pappa i panik, stackarn tror väl att jag är döende så som jag låter, han skyndar sig hem vi får lite krasslig kontakt på skype (via min telefon) där han då kan hjälpa mig genom att säga tryck på ok. Stäng av datorn, starta den igen. Jag gör det, och vipps så fungerade den igen! Tack pappa! ♥
Haha hade kanske kunnat klara det själv, men ringer ju hellre min privata it-support ;)

Ja sen då när paniken lagt sig åkte jag till Matilda för att fira datorns överlevnad. Var dock inte så mycket sällskap då jag började blöda näsblod igen -.- Var dock inte så farligt idag, som tur var!

Åkte sedan och hämtade barnen, kom hem, hann göra lite läxor, in i bilen iväg till artklassen. In i bilen åka till Justins kompis, nej vänta han måste ju ha sina beyblades.... Hem, hämta dom där j**la sakerna, åka till kompisen. Jag fick komma hem, andas 5 min för att sedan åka och hämta Quin.

Efter det hade vi ännu en mycket bra dag tillsammans! :D Joanna var hemma och Quin ha ju börjat ta sin stickningsklass så nu har hon läxa i det ämnet också och när Joanna satt och hjälpte Quin så kom vi in på att jag också skulle börja sticka.... Jag säger ju det... 20 år då kan man lika gärna hoppa tills man är pensionär... (inga fördommar här, momor och farmor!)
I alla fall, jag har nu börjat jobba på en halsduk.... Fast vet inte vart detta kommer sluta, men vi får se.

Som sagt haft en jätte mysig eftermiddag med barnen! :)

JO JUSTE!!!! När vi satt där med våra stickningar så har jag min htc bredvid mig och Joanna frågar vad det är, jag svarar att det är min svenskamobil telefon... Hon försöker låtsas som ingenting och Quin säger Jag sa ju det mamma! Du förstår Josefine, vi tänkte köpa en iphone i födelsedagspresent till dig, men jag sa att du redan hade en...............
DOM TÄNKTE GE MIG EN IPHONE?????????????
Hur kan jag lämna denna familj?? Mamma och pappa, ni har såååå mycket att leva upp till om jag ska återvända!
Egen bil, eget garage, en iphone, kaniner, vad mer har jag sagt? Och för övrigt så fick Matilda ett paket av sina föräldrar idag.... I det låg det allahjärtansdags godisar! Just sayin'.....


 Angelika, du påpekar deras schema, så här ser det ut just nu:

Måndagar:

Justin -
tar buss direkt efter skolan för att åka till "romme" där han har skidlektion. Kommer tillbaka till vår by runt 7. Direkt ifrån bussen ska han till basketträningen som är mellan 6-8, men han hinner bara vara med ca 40 min.

Quin - Har nog inget på måndagar... Inte vad jag kan komma på just nu.

Tisdagar:

Justin  -
Hade baseball, men har bestämt sig för att sluta.

Quin - Gymnastik.

Vi måste åka direkt efter skolan så Quin får byta om i bilen.

Onsdagar:

Justin
- Ingenting just nu.

Quin - Stickning (stannar kvar i skolan)
Gitarrlektion
Yogaklass

Josefine - Gitarr lektion.

Torsdagar:

Justin - Ingenting

Quin - Art class

Fredagar:

Justin - Lego class

Quin - ingenting


Det är våra dagar det! :D När jag kom hit var det Justin som hade något varje dag, men nu är det Quin. När dom inte har något att göra på eftermiddagen då är det playdates som gäller!



Hoppas ni haft en bra dag! :)

Imorgon är det fredag, whoop whoop! :D

<3<3<3


Kommentarer
Postat av: Pap

Ja min lilla vän, det är klart att du kan få allt du önskar dig. Det är bara att jobba på.......

2012-02-03 @ 08:31:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0