Torsdag 16/2-12 Hej då, nu drar jag!

Hejsan!!

Sista inlägget innan helgen!

Imorron är det full fart från 6:30 då klockan ringer -.- Sen är det iväg med barnen till skolan, hem äta en stadig frukost, åka och hämta  Johanna, åk och handla lite färdkost, åka hem bli hämtade av Matilda, åka till ett läkarbesök, åka till Rebecca, ta bussen till Boston, ta bussen till NEW YORK!!!!! :D

Jag kommer inte heller ta med mig min dator, så ni får tyvärr stå ut med att bloggen får vila i helgen!

Annars idag har jag hängt med mina tre bästa vänner... (mina enda vänner här på denna sida atlanten). Barnen är så där just nu.... Hittade ett brev idag lill tjejen skrivit till förra au pairen, där det stod att hon saknade henne och att hon borde stannat ett år till. Ja, man kunde tydligen inte var populär jämt. Vet dock inte vad jag gjort för att falla ner från första platsen.

Nu måste jag sova! Så här tidigt har inte klockan ringt sen den sista dec då jag lämnade Sverige för andra gången!
har jag berättat förresten att det var riktigt jobbigt att åka "hem"? Att jag satt på en restaurang på flygplatsen i New yorkk och stortjöt? Tårarna och näsan rann.... Hahah jag fick några underliga blickar, men jag hade annat att tänka på just då!


Ha en mycket bra helg! Det ska jag ha, och jag ska ladda batterierna, för nästa vecka är det sportlov här i Wayland!

Over and out! <3<3<3

Kommentarer
Postat av: angiiiie

HA SÅ HIMLA KUL NU!!!!!! pusss och va rädd om dig! <3

2012-02-17 @ 07:08:21
Postat av: Pap

Att trilla ner från första platsen kan hänga ihop med nyss nämda spelkonsoler...



Trevlig resa. :-)

2012-02-17 @ 08:49:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0