Tisdag 21/2-12 Svett, tårar och ingen semla?

Hejsan!

Idag var en dålig dag. Fast det var en bra dag. Fast det var en dålig dag. Ni förstår jag har i kanske 1,5 veckors tid nu gått runt och ställt in mig på att åka hem i sommar. Att jag är klar med detta. Men så idag har det varit en bara helt underbar dag. Jag har inte kunnat klaga på något. Allt har bara flytit (flutit?) på. Och sen när jag slutade klockan 6 och satte mig i bilen kunde det där fånleendet inte försvinna från mitt ansikte.

ÅH JAG BLIR TOKIG!!! :(

Annars då? Idag är det fettisdag, jag har inte fått någon semla :( Men jag får väl skylla mig själv som inte bakat någon! Jag ska inte klaga!
Dock tänker jag tacka mina kära föräldrar, tack så jätte mycket för allahjärtansdags godiset! Smakade inte så mycket dock, typ som luft ungefär. Men det kanske beror på att jag inte riktigt såg bitarna jag åt. För det var ju luft.... Vill också meddela att Matilda har fått ett paket hjärtan från IKEA, ett paket chokladhjärtan och ett paket traditionella...... Från sina föräldrar alltså..... Men det är okej, luft är också ganska gott! ;)


Jaa vad mer? Jag trodde inte mina ögon när jag loggade in och såg att jag hade 5 (!) nya kommentarer?! Tackar! :)

Lena sa att det nästan är som att leva här med mig, så då tänkte jag berätta lite intressant info för er som orkar bry er!

Hahah onödigt vetande 1. Det var stopp i toan här nere i källarn igen.... Asså ni får inte tro att det är mig det är fel på för det är det inte! Det är fel på avloppet ;) Men iaf. Rörmokarn Josefine kan ni kalla mig nu förtiden ;) Har fixat toan de senaste gångerna det hänt. (ja det händer ganska ofta, än en gång INTE MITT FEL!!!)

Onödigt vetande 2. Jag bytte tandborste idag! När jag kom hit i sommras sa Joanna att hon byter barnenstandborste varje gång hon byter tandkräm, så då började jag också göra så! Så ja som ni förstår så har jag alltså en ny tandkrämstub också! :D

Ja det var väl det jag hade att  berätta idag!

NEJ men vänta!!! Jag måste ju skryta lite!!

För första gången i hela mitt liv har jag spenderat 2 timmar i gymmet!! Åh som jag svettas! 30 min på crosstrainern, 30 min på löpbandet. Och sedan övrig träning. Jag är fett stolt! :D Måste ju tacka Matilda också som är en mycket bra träningskompis! :)

Nu ska jag gå och sova!!

God natt!! <3<3<3

Ps, nej jag har inte gråtit idag, det bara lät bra i rubriken ;) Ds.

Kommentarer
Postat av: angiiie

hahahahhahah du är för rolig!

2012-02-22 @ 20:40:14
Postat av: mathilda

HAHA, alltså rolig.. jag vill också smaka på luftchoklad, nya dieten eller? Fett gott :D sötnöt

2012-02-22 @ 22:11:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0