Tisdag 14/2-12 Ynklig....

Hejsan!

Idag vaknade jag med en liten irriterad känsla i halsen. Den har byggts upp under dagen och nu gör det så ont så jag inte vill svälja! :(

Stackars mig....

Jag vet att jag är väldigt ynklig, så tyck bara så synd om mig som ni tycker att jag förkänar ;) Egentligen tycker jag synd om mig själv åt alla, så ni behöver inte tycksa synd om mig över huvudtaget!

Annars då? Jag är så sjukt nöjd med in starbuckstremos! :D Helt otroligt va bra den är! Jag har med mig den över allt! :D

Barnen var på tvärt emot humör idag, så vad jag än sa sa dom emot på. Eller snarare sagt skrek. Det var till och med så att Joanna reagera... Hahah till slut gick jag och övade på min gitarr och struntade i barnen. Dom gjorde vad dom gjorde.

Nu orkar jag inte skriva mer. Ska lägga mig i sängen och tycka synd om mig själv tills jag somnar!

Hoppas ni haft en bra dag allihopa! :) <3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0