Onsdag 8/2-12 utskälld för pasta...

Hejsan! Idag skulle jag ut och gå med Matilda på förmiddagen, först skulle jag bara skypa med Carro. När jag var klar med det loggade Malin in. När jag var klar med Malin loggade mamma in. Så jag hann aldrig ut på promenad. Istället drog jag till gymmet nu på kvällen. Körde skiten ur mig själv rent ut sagt! Skönt! :) Imorron bitti blir det Boot Camp igen! :D Till rubriken då.... idag fick jag en utskällning för att barnen bara äter pasta.... Dom äter ju inget annat.... orkar inte berätta allt nu, blev väldigt trött. Men summa sumarom (?) är att ALL pasta är ute ur huset.... Ingen ska äta pasta. Ny livsstil? Mot min egna vilja... Imorron ska även jag och Joanna prova på att bara äta 20 gram "sockrad" mat. Får se hur det går ;) Tack och god natt! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0