Onsdag 15/2-12

Tack så jätte mycket för alla krya på önskningar! Jag mår så mycket bättre nu.... (okej, jag sa att jag tyckte synd åt mig själv åt alla, men i sånna lägen ska ni inte lyssna på mig!)


Det är  tur att jag har kompisar här som tar hand om mig! Pannkaks lunch och Ben&Jerrys mys, en vända i mallet med självförtroenden så stora så dom var tvugna att utrymma stället. Tack Matilda! ♥

Annars då?

Barnen fick nya gameboy ds "konsoler" igår så idag kunde ju Josefine bara slänga sig i väggen.... Lyssna inte på ett ord jag sa. Fick slita saken ur händerna på Quin när hon skulle på sin yoga.

Imorron blir det skype med Malthan (hoppas jag kommer ihåg det bara), medans Rebecca och Matilda är på bootcamp. Sen kommer dom över på lite lunch efter det :) mys! Jag tar ännu en vilodag, så halsen får vila och läka.

Hoppas ni haft en bra dag! Tack och hej leverpastej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0