Måndag 6/2-12 Huvudvärk!

Hejsan!

Jag som aldrig brukar ha huvudvärk, har haft huvudvärk HELA dagen idag :( Inget hjälpte, jag drack vatten, jag åt mat, jag åt choklad, jag åt frukt, jag drack vatten, jag åt lite mer choklad. Inget av detta hjälpte, jag försökte sova, jag vilade, låg instängd på mitt mörka rum. Men ja som sagt inget hjälpte :(

Det är en molande (tror jag det heter) framme på höger sida. Som när man har sån jätte hög feber och vad man än gör så gör det ont. Så är det idag. Fast jag känner inte att jag har 40 graders feber....

Ja men vad har jag gjort idag då? Hängt med Matilda.... Hahah där gick hela min dag. Efter att jag hämtat Quin (justin har skidor idag) åkte vi hem sen skulle hon iväg till en kompis. Så då åkte jag till bilverkstaden för att få ett pris på allt som behöver fixas, men dom vägrade hjälpa mig...

Sen åkte jag hem och vilade/sov tills jag skulle hämta Quin igen, men inte blev det bättre för det :(

Ja juste jag måste ju berätta, när huvudvärken var som värst precis innan jag skulle hämta Quin stannade jag till vid brevlådan. Där låg det ett väl igenkänt kuvert! :D Eller ja paket, Sverige postens gröna färg!!!! Åh vad jag behövde det då! Tack Malin! :D Jag fick lite svenskt skvaller. Sura godisar och choklad! :D Tack tack tack! :D


Ja det var min dag det!

Hoppas er har varit bättre, med mindre huvudvärk än mig!

<3<3<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det kommer ett kort från mig snart också, förhoppningsvis :D hoppas huvudvärken är bättre nu!! <3

2012-02-07 @ 07:11:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0