Måndag 27/2-12 Familjemöte, aka Krismöte.

Idag är det ingen vanlig dag för idag är det min 8 månaders dag, hurra hurra hurra!!! FATTAR NI DET? Det gör inte jag....

God dagens! :D
Ja som ni kanske redan nu märker är jag på rätt så bra humör! Det har dock inte varit så hela dagen. Under 2 timmar idag trodde jag att jag skulle få sparken.

Det började redan på morgonen när jag väckte dom, så märkte jag att det liksom var tryckt stämmning, kändes typ som om dom pratat skit om mig hela helgen.

Jag hann prata lite med Joanna idag under dagen då jag fick till svar att jag borde prata med barnen istället.

Ni vet "pastabråket", då dom skällde på mig för att det åts för mycket pasta. Efter det har jag packat till lunch, ett ägg, en morot, en kalkon/skinkskiva. Kanske en liten ost bit, och även ett halvt äpple. Barnen har aldrig riktigt tyckt om maten jag gett dom, mest för att det som ska vara kallt blir varmt, eller det som ska vara varmt blir kallt, ja ni fattar. Iidag gav barnen upp. När vi kom hem från gymnastiken och dom såg att mamma var hemma så brast världen. Tårarna sprutade så jag nästan fick ta fram moppen. Då bestämdes det att när pappa är hemma från jobbet och Justin är hemma från basketen då har vi ett familjemöte. Jag trodde verkligen att dom skulle säga, vi är ledsna men detta funkar inte längre. Det gjorde dom som tur inte! Istället kom vi fram til att dom ska köpa maten som serveras i skolan, nice tycker Josefine! :D

Men jag hade även rätt magkänsla, dom hade snackat skit om mig i helgen. Dom tycker jag säger åt dom att göra för mycket själva. Dom tycker att jag är här för att göra det åt dom. Nu hade dom en hel lista på saker dom tyckte var jobbiga att göra. Det som var ALLRA jobbigast var att dra upp rullgardinen på morgonen... Bädda sängen kunde dom göra men INTE dra upp den..... Aja, nu är det mitt jobb. -.-

Mamma har kommenterat förra inlägget med "Puerto Rico, så avundsjuk..." Det är nämligen så att det är 98% säkert att jag drar dit den 27 Juni! :D Så nice det skulle bli! Jag vet 100 säkert nästa tisdag om vi kommer iväg! :) Fatta!!! Då ska vi ligga på stranden och dricka Piña colada! :D 

Nu framöver har jag några exiting saker som händer! 

31 Mars. Skolan börjar, 3 lördagar mellan 9-3...

13-15 April, drar till DC och går på marinbal.

11-13 Maj Niagara fallen

slutet av Juni, LA FAMILJA kommer hit! :D

27 Juni - 4 juli PUERTO RICO!!!!!!!!!!!!!!!

27 Juli, tillbaka till Sverige? Eller?? :(

Det var nog det jag hade att säga!

Ha en trevlig dag! :)

Kommentarer
Postat av: angiiiie

aah men shit för fan va bortskämda ungar, jag döööööör -.-

2012-02-28 @ 11:45:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0