Måndag 20/2-12 Rockport!

Hejsan!!

Idag har jag och Matilda varit ute på äventyr! Bilen styrde mot norra Massachusetts närmare bestämt Rockport.

Någon som sett filmen The proposal, med Sandra Bullock och Ryan Reynolds. I den filmen ska Ryan's föräldrar bo i Sitka som ligger i Alaska. Bara det att bryggan och båtturen och så är inspelat i Rockport. Så vi försökte hitta bryggan och huset, men lyckades tyvärr inte :( Men det var en underbar dag, och när det inte blåste storm så var det riktigt skönt i solen :)

Här kommer lite bilder från dagen

På väg! :D



Ja vad ska jag säga,



Denna utsikt hade vi under vår picknic :)




Någon som sett Grey's anatomy? Det är inte ett organ som ligger i denna, det är vår kylbox med vår lunch i! :)






Är jag i Usa eller Turkiet?  Nästan så att jag ville hoppa i och ta ett bad!





Det var dagen det! Den avslutades senare med bio vi såg, this means war, riktigt rolig var den! :D Den har biopremiär i Sverige i helgen, gå och se den! ;)

Hoppas ni haft en bra dag idag! :D

<3<3

Kommentarer
Postat av: angiiie

oj jääklar va fint och klart vatten!! :D

2012-02-21 @ 08:11:35
Postat av: Mamma

Nice utflykt!

2012-02-21 @ 18:03:15
Postat av: Lena

Så härligt det ser ut! Jag säger då det... Josefine, vilket liv du lever! Så roligt att du låter oss följa med - nästan i alla fall... ;-)Passa på och NJUT! :-)

Kramar!

2012-02-21 @ 21:22:03
Postat av: Malin

Guud vad fiint!!! Avis man blir!! Fast den första bilden påminner väldigt mycket om The Proposal så ni borde ha varit nära iaf ;)

2012-02-21 @ 21:58:21
Postat av: tova

guuuuuud va fint!! om man inte sett bilderna på er innan i era jackor hade man kunnat tro att ni faktiskt va i turkiet eller nåt :O men ni ser ju ut att ändå fått riktigt najs vårväder, vill också ha!!!!<3

2012-02-21 @ 23:42:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0