måndag 13/2-12

Halloj!

Idag har varit en liten skit dag. Jag har haft kortstubin på allt. Skönt var det dock att jag började jobba  klockan 5 istället för 3, men inte ens det hjälpte mig.

Direkt efter att jag släppt av barnen vid skolan åkte jag till affären för att handla. Eftersom vi inte äter pasta i detta hushåll längre hade jag typ en A4 med tre kolumner med saker jag skulle köpa. Bland annat en sorts fisk som inte verkar existera i detta land.... Ena charkpersonalen skrattade mig i ansiktet när jag fråga om det och den andra titta på mig som om jag var en ailen... Skit samma tänkte jag. Sen var det även irriterande för jag hittade INGENTING! Känndes som om jag var helt ny i butiken... Fast jag varit i den butiken minst 33 gånger (så många veckor jag varit här)...... Skit samma jag kom hem med lite av sakerna som stod på listan.....


Imorron ska göra massa saker på min lediga tid, typ gymma.... Då jag inte skött näringsintaget idag, eller vad  man nu ska kalla det.

Idag såg jag öven att jag fått en till födelsedagspresent! Tack mormor och morfar för ert bidrag på vägen för att bli miljardär! :)


Nu ska jag sova, så jag orkar gymma så mycket som jag vill imorron!

God natt!

<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0