Lördag 4/2-12 Shopping!

Hejsan!!

Jag är sååå trött så jag inte ens kan hålla upp ögonen! Sitter här i min säng nu, klockan är 20 över 9.... Hahah ja men så blire det efter en HEL dags shopping!

Jag är så nöjd!  Jag har impuls handlat på Marc Jacobs! :D Så nöjd! Bilder kommer senare! ;) 

Nu orkar jag inte mer! Ska krypa ned i sängen nu.

Imorron är det brunch här i huset, sen klockan 3 (21, er tid) ska vi åka på lcc möte. Hoppas att jag tar bilder på det också!

Men det jag ville säga var att jag inte kommer vara hemma så mycket under er vakna tid! Jag kommer vakna runt 15 er tid, sen vet jag inte hur mycket jag kommer vara hemma under dagen.. Men vi får se!



God natt!

<3<3

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Du verkar ha det så bra nu! Gud vad härligt! Hoppas att du får världens bästa 20årsdag nu! Lägg upp bild på marcan i köpet :D puuussssssss på dig!

2012-02-05 @ 11:28:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0