Lördag 11/2-12 Stackars barn!

Hej igen! :)

Idag stod det på schemat att jag skulle börja kl 6. Sen fick jag ett sms som fråga ifall jag kunde börja halv 6, en timme senare fick jag förfrågan om att börja klockan 5.... Lite irriterande, men som vanligt är man för feg för att säga till att det inte riktigt är okej att fråga, men men.... Började klockan 5. Då är en av kusinerna här. 
Du, josefine, kan du skjutsa hem honom så han är hemma till 7. (ca 35 min körning)
Kan du hämta upp Quin hos hennes kompis på väg tillbaka från kusinen? 

Vad ska jag säga i detta läge? "Nej det får du göra själv.." 

Jajaj.

Sen hade jag och Rebecca besätmt att vi skulle göra hemma gjord pizza till middag, vi insåg att det skulle bli sent att börja med allt då efter vi skjutsat hem kusinen och hämtat Quin. Så vi gjorde pizzorn innan vi åkte iväg. Så åkte vi och droppade av kusinen. Åkte sedan och hämta Quin. 
Quin var hos sin kompis Sammy. Sammy och Jackie är dom "coola" jag pratade om här om dagen! Jackie är den mamman som allt är så lungt för det löser sig alltid! Helt crazy! I alla fall vi kom hem till dom runt 7:40. Då skulle vi som sagt bara hämta upp Quin för att sedan åka hem och laga våra pizzor. Men Quin och Sammy hade så roligt tillsammans, så det tog ett tag innan man fick kontakt med dom. Sen ville Quin stanna där ett tag, så det hela övergick till en övernattning! Sen så har vi Jackie.... Hon är riktigt cool! Kanske runt 40, ensamstående mamma till 4 barn.  Det är helt insane hos henne. Hon har alltid 511 projekt på gång, idag hade hon och tjejerna smält ner kritor i olika formar för att ge ut på valentinesday. Sen skulle dom gör pappers roser. Hur som helst. Det slutade med att jag Rebecca och Justin kom där ifrån runt 9!!! Vi var alltså där i över en timme. när vi kom hem var klockan 9:20. Justin hoppade rätt in i duschen medans vi fixade pizzorna.

Vet  ni hur länge en pizza ska vara inne i ugnen??  "Tio minuter, en kvart" kan slänga sig i väggen! Ca 25 min blev det. Detta förstod vi ganska tidigt så jag slängde i Justin en tallrik flingor innan han gick och la sig. STACKARN! Här hade vi pratta så mycket om pizzan och så får han flingor... :( Men klockan var kvart i tio, jag vågade inte hålla honom uppe, för tänk om Joanna och Brad hade kommit hem tidigt, och han suttit uppe och ätit pizza till middag klockan 10 en lördag kväll....  Nej han får värma resterna till lunch imorron! ;)

Jag berättade för föräldrarna när dom kom hem så var inte oroliga att jag kommer få skäll ;) Det var lugnt för dom.

Det var min lördag idag!

Hoppas ni haft en bra lördag! :)

Skypede nyss med mormor, inte alls jätte avundsjuk att hon skulle gå till poolen dom har i området och plaska runt där.... :( Jag får gott vänta några månader till ;)

Ha det bra! <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0