Kära mamma och pappa

Om ni undrar hur det står till med min mentala hälsa i detta land tycker jag det är dags att börja oroa sig!

Jag är lite orolig!

I natt drömde jag att vi hade varit på landet (dock inte i vår stuga utan något annat landställe). På nått sätt var Jessica också med.

I alla fall så när vi skulle åka där ifrån så var det helt plötsligt alldeles förmånga bilar där och vi visste inte alls hur vi skulle komma hem.

Efter ett tag svängde vi in på en lite ica nära-parkering.

Jag: Mamma, bara så du vet så tänker jag köpa lösgodis nu....

När man klev in genom dörren förvandlades det till ett stort lagerutrymme. Lagret var fyllt med lösgodis! Hahah!! Och marabou choklad kakor, 500 grams kakor!! :o Ojojoj!

Sen vaknade jag till och min tanke var då, jag och Rebecca ska gå till ica efter frukosten.... Sen kom jag på var jag var.
Förstår ni besvikelsen??

Med andra ord,

jag skulle uppskatta om ni kunde ta med er lite lösgodis i sommar? ;)

Puss på er!


Kommentarer
Postat av: angiiiie

hahahahahaha åååh stackarn!! härlig dröm dock ;)<3

2012-02-13 @ 09:30:59
Postat av: mamma

Jag blir inte så orolig. Jag tar det bara som ett tecken på att du saknar oss. Vi ses om några månader...

2012-02-13 @ 19:06:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0