Helgen.... USCH dumma mig :(

Hejsan! 
 

haft en super bra helg som vanligt! :D  I lördags drog vi till Ikea OCH Wrentham outlet, Ikea levde som vanligt upp till förväntnigarna! :D Dom slog till och med förväntningarna, för när vi stod i mat kön för att handla våra köttbulletallrik hade dom SEMLOR i dessertdisken! Matilda skrek, Rebecca skämdes och jag såg ljuset. Nä men det var riktigt roligt att se semlorna där. jag hade inte haft en tanke på att det kunde finnas där! Annars köpte jag inget mer än lite brunsås och en ny lingonsylts burk :)

Efter det åkte vi till Wrentham, där hittade jag ett par stövlar, och när jag såg dom så tänkte jag dom här är ju perfekta när jag blir vuxen. Det är liksom en liten framtids investering. Då kanske ni tänker, pucko... Men om jag  säger att dom kostat 1200 svenska kronor och jag sedan köpte dom för 120 är väl det okej? ;) Det tycker iaf jag!

Idag söndag har jag och Rebecca hängt på target och i mallet. Där gjorde jag ännu en framtids investering. Jag tänker inte berätta vad det är. För mina föräldrar kommer gå i taket när dom förstår att dom kommer behöva ta hem detta i sina väskor i sommar. Men ni kommer få se denna investering om kanske 5 år, eller kanske 1. Beror lite på... :p

Rubriken då... Jag går på en 0-cent budget, alltså inte en cent ska ut ur plånboken. Det har alltå inte gått så bra denna helg.... Men som sagt, inte något skit jag köpt utan det är investeringar! ;)


Tack och hej leverpastej!

På tal om leverpastej så är det nog en av de sakerna jag saknar mest i detta land!

Onödig info, det är rätt okej gott med vindruvor i havregrynsgröten. Nu tänker ni kanske ehm, ursäkta? Det var nämligen så här. att härom dagen när jag var och handlade hittade jag linfrön! Något jag saknat sen i sommras! Så när jag sen kom hem med linfrönen visste jag inte riktigt vad jag skulle gör med dom så kom jag på att jag hade hvregryn och trodde att jag hade äppelmos. Så när gröten var klar och jag skulle ta fram äppelmosen fanns det ingen äppelmos :( I ren dessperation (?) tog jag vindruvor i gröten och det slutade med att det var riktigt gott! :D

Onödig info, det är numera min frukost :D

Ja nu ska jag titta på oscarsgalan! :D God natt!!



<3<3<3

Kommentarer
Postat av: angiiiie

hahah galet att du som bor i usa har ätit en semla och jag som bor i sverige har inte ens rört någon :P<3

2012-02-27 @ 10:09:20
Postat av: Pap

Den semlan ser ju riktigt smarrig ut! Ska jag köpa en stor väska eller ett fraktfartyg? Börjar bli lite orolig...

2012-02-27 @ 10:45:29
Postat av: Mamma

Puerto Rico.... Jag vill också åka dit... jag är bara lite avis...

2012-02-27 @ 20:35:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0