Helgen 3-5/2-12

Ja nu var helgen äver igen. Även denna har gått riktigt snabbt! :( Det gillar vi inte, men det är väl något positit i det för man säger ju "När man har roligt går tiden fortare".

Ibland undrar jag vad jag har gjort för att förkäna dessa kompisar jag umgås med här... Men jag älskar dom villkorslöst även om dom inte har alla hästar hemma i hagen i alla sammanhang.

Idag vaknade jag ju som sagt av lite skönsång! Sen gick vi upp och hade skattjakt efter mina paket! Sen efter det åt vi våfflor! Sen gick vi ner på mitt rum, låg där ett tag, sen åkte vi till mallet för att jag skulle fixa mina yoga byxor jag fick, dom var lite långa, så jag tänkte att jag skulle byta storlek, men dom sa att dom syr upp dom gratis åt mig. Perfekt! :D
Sen så bytte jag julklappen jag fick av familjen. Jag vet inte ifall jag har visat en bild på den, men i alla fall det gjorde jag och jag bytte den till en ny plånbok från.... MICHAEL KORS! :D



Nu blev bilden lite konstig, men orkar inte kliva upp ur sängen för att ta kort på min! Men så här ser den ut. Svart, med gulddetaljer! Super snygg! :D




Måste bara berätta vad jag mer gjort i helgen!

I fredags slutade jag en timme tidigare för att jag skulle ut och äta med Matilda och Johanna. Vi åt på Cheesecakefactory. Jag åt en stek. Jag åt även glass med chokladsås. Detta slutde med att jag åt det dyraste på hela menyn, vilket även betydde att jag betalade halva notan själv... hahha men det var det nästan värt! Trevligt sällskap i alla fall! :D

Sen åkte jag och Matilda till Rebecca för att sova där. Vi låg väl och fnittra till halv 1 eller nått. På lördagen åkte vi in till Boston. Där jag köpte mina stövlar, vi gick runt där ett tag. Åkte sedan hem till Rebecca för att packa om väskan och drog sedan till mallet. Där blev det en sen lunch/ tidig middag. Sen lite strosa runt där. Sen åkte vi hem. Jag var så trött så jag somnade där vid tio tiden.

Idag har vi haft lcc-möte. Idag proade vi på snow-tubing! För er som undrar vad det är så kan jag tyvärr inte förklara!





Som ni förstår är det inte vi på bilderna, snodde dom från snow-tubing hemsidan!

Nu ser ni vad det är. Jag ska berätta vad jag tyckte..... JAG HAR ALDRIG I HELA MITT LIV VARIT SÅ RÄDD!!!!

Det enda jag kunde tänka på när man snurrade runt där i sin bana var att om jag fastnar i nått och slår runt så kommer jag bryta nacken.... Det var jätte läskigt, men ni vet hur det där blir.... Skit läskigt när man åker där men sen när man kommer ner på plan mark kan man inte vänta på att få åka en gång till!!! Hahah Angelika typ som när vi åker uppskjutet på grönan... Hahah ;)

Nu ska jag sova. Har tydligen sagt att jag ska med på Zumba-pilates pass imorron.... Önska mig lycka till!!!

God natt!

<3<3<3

Kommentarer
Postat av: angiiiie

ooohåååååå va fin plånbok :D

2012-02-07 @ 07:09:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0